Skip links

Speak i forskellige genrer

Velkommen til Millespeak. Jeg er dansk kvindelig speaker med stor erfaring i at speake på både dansk og engelsk. Jeg har boet mange år i udlandet og har desuden et stort international speak-netværk.

Jeg har lavet voiceover fra Nashville i Tennesse til Granada i Spanien, for bare at nævne nogle. Jeg samarbejder også med folk fra både, England, Sverige, Spanien, Holland og LA.

Her på siden kan du lytte til mine mange speak, som jeg har lagt stemme til. Siden bliver hele tiden opdateret, så der ligger nye friske speak, som er lavede for nylig.

Jeg har stor erfaring med stort set alle genre indenfor speak, og har en baggrund som både radiovært og skuespiller. Jeg driver desuden Freeliving, hvor jeg både laver podcast og videocontent.

Her på siden kan du trykke på den kategori, du har brug for speak inden for. Er det virksomhedsspeak? Relamespeak? Dubbing? speak af Lydbøger? Speak til din SoMe kampagne, eller speak til din podcast? Bare klik dig ind, så kan du lytte om jeg passer til dit projekt.

Reklame-speak er en virkelig sjov del af mit arbejde. Jeg har lagt stemme til utroligt mange forskellige brands gennem tiden og gør det fortsat. Jeg har leget med Sony, Drømmeland, Ilva, Føtex, About You, Klasselotteriet, Coca Cola, Hiper, Intersport, Tempur, Drømmeland, Sportmaster, SAS, Viasat, Hästens, Fitness World, Max Factor og mange, mange flere.

SPEAK og Voiceovers

TV reklamer

E-learn

Dubbing

Radioreklamer

Lydbøger

TV-programmer

Virksomhedsfilm

Telefonsvarer

Kontakt mig for nærmere info

Jeg startede min voice-over karrierer som reklamespeaker. Jeg har altid været nysgerrig på, hvordan et budskab kan leveres med stemmen, og med over 240 jobs om året, er jeg meget velbevandret i at speake reklamer til både TV, Sociale medier og radio.

Reklamespeak ændre sig hele tiden, og som speaker føler jeg, det er vigtigt at orientere sig i, hvad der er tidens trend, så du hele tiden kan fintune dit instrument, og ramme tidens tone.

Det gør jeg personligt ved at lytte til mange reklamer, og bruge dygtige stemmetrænere, så min stemme altid kan præstere det, den skal.

Som reklamespeaker handler det langt fra kun om at kunne speake og have en stemme. Det handler i den grad også om at kunne lytte til instruktion,  og med flere end  1000 jobs i bagagen, vil jeg mene, at der ikke er den situation jeg ikke har stået i med kunder, studie og speak.

Når et brand vælger Millespeak som deres speaker, får de ikke bare en stemme. De får en professionel stemme, der løfter deres brand og gør dem synlige i mængden. De får en kvalitet og en stemme, der kan variere, alt efter hvad kunden ønsker.