Jeg startede min voice-over karrierer som reklamespeaker. Jeg har altid været nysgerrig på, hvordan et budskab kan leveres med stemmen, og med over 240 jobs om året, er jeg meget velbevandret i at speake reklamer til både TV, Sociale medier og radio.
Reklamespeak ændre sig hele tiden, og som speaker føler jeg, det er vigtigt at orientere sig i, hvad der er tidens trend, så du hele tiden kan fintune dit instrument, og ramme tidens tone.
Det gør jeg personligt ved at lytte til mange reklamer, og bruge dygtige stemmetrænere, så min stemme altid kan præstere det, den skal.
Som reklamespeaker handler det langt fra kun om at kunne speake og have en stemme. Det handler i den grad også om at kunne lytte til instruktion, og med flere end 1000 jobs i bagagen, vil jeg mene, at der ikke er den situation jeg ikke har stået i med kunder, studie og speak.
Når et brand vælger Millespeak som deres speaker, får de ikke bare en stemme. De får en professionel stemme, der løfter deres brand og gør dem synlige i mængden. De får en kvalitet og en stemme, der kan variere, alt efter hvad kunden ønsker.