Skip links

TV-reklamer

Tv-reklamer har stadig en stor effekt på slutbrugeren og på, at dit brand bliver kendt. Skal du bruge en professionel reklamespeaker med en stemme, som dine kunder ikke kan sige nej til? Sammen kan vi forme den perfekte tv-speak til din reklame.

Reklame-speak er en virkelig sjov del af mit arbejde. Jeg har lagt stemme til utroligt mange forskellige brands gennem tiden og gør det fortsat. Jeg har leget med Sony, Klasselotteriet, Coca Cola, Hiper, Intersport, Tempur, Drømmeland, Sportmaster, SAS, Viasat, Hästens, Fitness World, Max Factor og mange, mange flere.

Når et brand vælger Millespeak som deres TV-reklame speaker, får de ikke bare en stemme. De får en professionel stemme, der løfter deres brand og gør dem synlige i mængden. De får en kvalitet og en stemme, der kan variere, alt efter hvad kunden ønsker. Her på siden kan du lytte til nogle af de TV-speak, jeg har lagt stemme til og ude til venstre kan du se mit studie.

Jeg arbejder både herfra, eller kommer ind til dig.

TV-Reklamer

Biografklub Danmark

Hiper

VisitDanmark

Salling Group

Hyundai

Hifi Klubben

SAS

Femilet

Tempur

Max Factor

Rose Kylling

Sony

Fitness World

ILVA

About You

Odense Marcipan

Intersport

Kontakt mig for nærmere info

Jeg startede min voice-over karrierer som reklamespeaker. Jeg har altid været nysgerrig på, hvordan et budskab kan leveres med stemmen, og med over 240 jobs om året, er jeg meget velbevandret i at speake reklamer til både TV, Sociale medier og radio.

Reklamespeak ændre sig hele tiden, og som speaker føler jeg, det er vigtigt at orientere sig i, hvad der er tidens trend, så du hele tiden kan fintune dit instrument, og ramme tidens tone.

Det gør jeg personligt ved at lytte til mange reklamer, og bruge dygtige stemmetrænere, så min stemme altid kan præstere det, den skal.

Som reklamespeaker handler det langt fra kun om at kunne speake og have en stemme. Det handler i den grad også om at kunne lytte til instruktion,  og med flere end  1000 jobs i bagagen, vil jeg mene, at der ikke er den situation jeg ikke har stået i med kunder, studie og speak.